<$BlogRSDURL$>

02 noviembre 2005

Nosotros somos los frikies
un año y seis meses después, por culpa de rafa y mi envidia cochina, recupero el blog...
Me temo que haran falta unas cuantas entradas para poner esto al dia... Desde el último post he cambiado de trabajo, de casa y de estado civil (be, això últim pels que vàrem "patir" en Maluquer de Motes a Dret civil a Lleida hauriem de dir que no es del tot correcte, més aviat hauria canviat de condició civil... però explica-li això a un funcionari del registre civil quan t'ho pregunten...)
El rey pulardo todavia no ha conseguido su figurita de galactus pero ha montado algo parecido a una página
Mi director de tesina in pectore se ha fugado a Catania sin decirme esta boca es mia, y esta horfandad ha venido acompañada de la reclamación por parte de Escuela de Doctorado de la UAB de volver a pagar los creditos correspondientes mas el recargo por segunda matriculación. Como el montante del tema es mas de la mitad de mi actual sueldo (o de nuestra actual hipoteca, tal para cual...) y como me parece de extremos vogones volver a pagar por escribir yo solito, pues va a ser que no, y mi tesina quedara como un incunable.
Va a ser éste un blog bilingue? doncs encara no ho sé... Com que no em considero de cap manera un WCN estricte ("wasp autocton" en sentit arcadià ) doncs disortadament per mi nomès reuneixo els trets de blanc i català, tinc un sentiment ambivalent fonamentat en la meva sospitosa situació ideològica. No voldria que en aquests temps d'extrems i etiquetes la meva opció em situes en una de les barricades. Així que faré el veleta ;)
Això sí, no em puc estar de comentar que jo no se a qui fan les enquestes (ens diuen que un 70% dels catalans recolzen l'estatut i el consideren millor que el de Sau, quan tothom sap que un 99% no s'ha llegit cap del dos, tot i que el primer era bastant més curt i entenidor...). Un 90% dels parlamentaris i un 70% de la població... jo no se de quina colla de frikis alienats estic rodejat, perquè tenia l'idea equivocada que a la majoria de la gent en el fons tant li feia tot plegat. Potser haure(m) de veure la llum i seguir a Mesias Carod. Com sempre em passa quan repaso les llistes d'exits de vendes i els programes més vistos he d'acabar reconeixent que els frikis son nosaltres...

Comments: Publicar un comentario

This page is powered by Blogger. Isn't yours?